Kívánságlista 0

Vendéglátós para - Félelem a megújulástól Avagy miért halogatja a többség a berendezéscserét?

heading_title

Vendéglátós para - Félelem a megújulástól

Avagy miért halogatja a többség a berendezéscserét? 

A magyar éttermek, büfék, és vendéglátóhelyek nem szívesen cserélik le berendezéseiket, eszközeiket, pedig ezek állapotáról, külcsínéről a belépő vendégek rögtön véleményt alakítanak ki. Azt pedig, hogy az első, második, és a sokadik benyomás is milyen fontos, minden vendéglátós jól tudja. Arról nem is beszélve, hogy a megújult berendezések között, megújult eszközökkel dolgozók is nagyobb kedvvel dolgoznak, főleg, mivel minőségi munkát csakis minőségi berendezésekkel lehet végezni.

Tekintsük át, mik az alapvető félelmek az eszköz-, és berendezéscserével kapcsolatban:

1. Félelem a modern technológiától

Az alapvető probléma nem az, hogy a dolgozók hogyan tanulják majd meg használni az egyes eszközöket, és kinek lesz ideje mindezt megtanítani a számukra, hanem az, ha egy adott munkafolyamatot egy eszköz elavultsága, vagy hibás működése miatt például feleannyi idő alatt lehet elvégezni (ezeket néha megéri szervizelni, néha nem).

Megoldás: kérdezze meg a dolgozóit, hogyan tudnának gyorsítani az egyes munkafolyamatokon, illetve hogy szerintük miben szükséges változtatni a berendezésen. Mivel nagyobbrészt ők tartják a kapcsolatot a betérőkkel, tisztában vannak vele, hogy milyen változások szükségesek. Ha elég bátor, kikérheti a vendégei véleményét is egy elégedettségi kérdőív segítségével.

2. Félelem a vendégek/vásárlók véleményétől

Az emberek alapvetően ugyan szeretnek megszokott helyekre járni ahol a már ismert üzletdesign és beltér várja őket, de nyitottak a változásra is.Mindenki szereti a divatos, modern, menő helyeket.

Gondoljon csak bele: melyik vásárló készít szívesebben szelfit? Az, aki a kissé kopottas ülőgarnitúrán, és a napszítta pálmafás poszter mellett ül a kávézójában, vagy az, aki a vidám színű, frissen lecserélt, új vagy újszerű fotelekben üldögél?

A cél mindenképpen az, hogy ne okozzon csalódást a régi ügyfélkörnek sem, és még új törzsvendégeket is bevonzzon.

Megoldás: a legjobban akkor jár el, ha előre bevezeti a megújulást, így a vendégei is várni fogják azt. Az átalakulással, és az átmeneti akciókkal pedig még új vendégeket is becsábíthat vendéglátó egységébe.

3. Félelem a rossz választástól

Választani tudni kell – tartja a mondás. Ám mitévők legyünk akkor, amikor ugyan már megérett a cserére a berendezés, és jó pár eszköz is, de fogalmunk sincs, melyeket a legszükségesebb lecserélnünk, és nem is igazán értünk a belső terek berendezéséhez?

Megoldás: üzletberendezés választásával kapcsolatban forduljon tanácsért egy megbízható szakértő céghez.

Kérdése van? Tanácstalan? Szívesen segítünk vendéglátó egysége átalakításában! Vegye fel velünk a kapcsolatot most!