Powered by Smartsupp

3 hónap garancia


✅ 3 Hónapos Garancia – Használt Termékekre


Az ADU Kft.-nél szeretnénk, ha minden ügyfelünk nyugodt szívvel vásárolna nálunk – még akkor is, ha használt termékről van szó. Ezért minden használt gépünkre minimum 3 hónapos garanciát vállalunk!


Ez nem csak egy ígéret, hanem egy korrekt, kiszámítható rendszer, ami segíti az ügyfeleink döntését. Nézzük, mit is jelent pontosan:




Mire vonatkozik a garancia?


  • A garancia kizárólag a termék meghibásodására terjed ki.

  • A termék működésével kapcsolatos hibák esetén javítunk, pótalkatrészt biztosítunk vagy – ha szükséges – cserélünk.

  • Szállítási díj, kiszállási költség, munkadíj nem tartozik bele a garanciális szolgáltatásba, kizárólag Győr és 10 km-es vonzás körzetében




Alkatrészköltségek kezelése


  • Az alkatrész árát akkor vállaljuk, ha az arányban van a gép teljes árával.

  • Ha magasabb, akkor az ügyfél beleegyezésével akár fele-fele arányban is álljuk a költséget – hiszen ezzel évekre biztosíthatjuk a gép hibamentes működését.




Mikor érvényes a garancia?


  • A gépet rendeltetésszerűen kell használni. (használati utasítás)

  • Pl. vízzel működő gépek esetén kötelező a lágyított víz használata. Lehetőleg 0-és 3 német keménységi fok között! (használati utasítás)

  • A gépnek megfelelő helyen, megfelelő környezeti feltételek mellett kell működnie. (használati utasítás)

  • A hibát a felfedezéstől számított 7 napon belül írásban jelezni kell (szerviz@adukft.hu).




Mire nem vonatkozik a garancia?


  • Gondatlanságból vagy nem megfelelő használatból, tárolásból eredő hibák

  • Szakszerűtlen szerelés, javítás, szállítás vagy tárolás közben keletkezett károk

  • Természetes elhasználódás (pl. kopás, elszíneződés, tömítések, csapágyak, szűrők...stb)

  • Üvegtörés, repedések, fizikai sérülések

  • Hozzá nem értő beavatkozás vagy nem általunk biztosított, jóváhagyott alkatrészek beszerelése




Javítási feltételek


  • Ha a hibát mi javítjuk, és a garancia érvényes, a pótalkatrészt díjmentesen biztosítjuk. A pótalkatrész kiszállítását is vállaljuk!

  • Helyszíni javítás esetén a díjak (győr és 10 km-es vonzáskörzetén kívül):

    • Kiszállás: 380 Ft + ÁFA / km (oda-vissza)

    • Munkadíj: 17.900 Ft + ÁFA / fő / óra
      (2025-ös évre érvényes árak)




Külső szerviz – mikor elfogadható?


  • Akkor is érvényes a garancia, ha nem mi javítjuk a gépet, de:

    • előre egyeztetve történik a javítás,

    • a javító szerviz munkalappal, fényképekkel és videóval igazolja a hibát és a javítást.

  • Ilyenkor csak az alkatrészt és esetleg annak szállítási költségét térítjük, a munkadíjat a vevő állja.




Mi történik, ha nem javítható?


  • Ha a termék hibája nem javítható vagy nem éri meg javítani:

    • 1 héten belül visszahozva: teljes vételár-visszafizetés, levásárlás vagy beszámítás másik termékbe.

    • 1 hét után és 3 hónapon belül: beszámítás egy másik (akár új, használt vagy más típusú) termék árába. Ilyenkor a termék árát már nem áll módunkban visszatéríteni!




Nem tudja személyesen megnézni a gépet?


  • Ha nem tud eljönni, videót és részletes képeket küldünk a termékről.

  • Csak akkor történik meg a vásárlás, ha Ön ezt írásban megküldi.




Mikor veszíti el a garancia az érvényét?


  • Ha a gépet nem az előírások (használati utasítás vagy más tájékoztató) szerint használják, szerelik vagy javítják

  • Ha a karbantartás elmarad

  • Ha a hibát nem jelzik 7 napon belül

  • Ha nem általunk biztosított alkatrészt építenek be




Ha bármilyen kérdése van a garanciával kapcsolatban, bátran keressen minket – célunk, hogy hosszú távon elégedett legyen a vásárlással!


Hibabejelentés:
Emailen: szerviz@adukft.hu
Vonalas telefonon +36 (96) 517-872 (szerviz mellék)
Mobil telefonon: +36 (30) 431-37-40


Jogszabályi háttér – Használt termék vásárlása B2B esetén

Fontos tudni, hogy használt termék vásárlása esetén vállalkozások között (B2B ügyletnél) a fogyasztóvédelmi szabályok – például a 14 napos elállási jog – nem érvényesek. Az ilyen típusú ügyleteknél a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) és a felek közötti megállapodás az irányadó.

Ez azt jelenti, hogy:

  • A garancia nem kötelező, hanem teljes mértékben az Eladó által vállalt önkéntes jótállás.

  • A felek szabadon állapodhatnak meg a garancia terjedelméről, időtartamáról, feltételeiről.

  • A vevő köteles gondosan megvizsgálni a terméket vásárlás előtt, vagy – ennek hiányában – elfogadni az Eladó által biztosított tájékoztatást (pl. videó, fotó, írásos állapotleírás).

A fent részletezett 3 hónapos garancia az ADU Kft. önkéntes vállalása, amely a B2B ügyfelek érdekeit szolgálja, és jóhiszemű, korrekt együttműködésen alapul.


Az árváltozás és egyéni elbírálás jogát fenntartjuk!